sâmbătă, 21 februarie 2009

silvie 20.02.09

Al doilea ML Apache lovit de catre cei din Imperio, o actiune frumoasa ce ne-a scuturat infrastructura destul de bine:





















Felicitari participantilor

24 de comentarii:

Anonim spunea...

sunt un jucator de travian , am o experienta dar din toate atacurile asta imi place foarte mult , felicitari imperio

Anonim spunea...

observ din atacurile pe Silvie ... ca lui lemon i s-au cam "taiat" ideeile ... nu a dat nici un comentariu nimic ... spre deosebire de comentariile de dinainte ... felicitari, alea alea"
:)))) e normal sa fie asa, in conditiile in care asta a fost inceputul sfarsitului ...

Anonim spunea...

da da ... ca bine ziceti voi mai sus , frumos atac trebuie recunoscut ! Felicitari atacatorilor ...felicitari aparatorilor ....

PS: Lemon baga te rog un "edit" la postul asta cand iti revii , ok ? Adica na , ar fi pacat sa ramai asa fara ideei dintr-o data :)

BU spunea...

Esti chiar culmea... Ce ai vrea sa spuna...?

Era normal sa atace si ei si sa faca niste pagube. Ai vrea sa le ridicam o statuie ca au faramat infrastructura unui WW ? Cu siguranta au armate mai mari decat s-a vazut pana acum. Vor mai face pagube si pe celelalte WW-uri.

Te asteptai ca Imperio doar sa incaseze ?

Daca nu ai comentarii "de bun simt" nu te mai obosi sa mai scrii. Nu avem nevoie de spam aici.

Spor

Anonim spunea...

minunat, splendid , colosal ,e de ajuns ? inca 15 actiuni ca asta si aveti o sansa sa castigati

LemonShark spunea...

Nu am observatii pertinente la atacurile astea, eventual as putea spune ca au folosit 10k cezari degeaba, defapt au omorat ceva def, prea putin sa conteze si poate ca singura armata mai rasarita e a lui Top_Gun si aia trasa de par.

Cand o sa fie ceva de observat fiti siguri ca voi pune comentariile de rigoare , iar treaba cu inceputul sfarsitului...sa spunem ca sunt comentarii care ne lasa rece, nu sunteti nici primii si nici ultimii care arunca astfel de vorbe :)

Anonim spunea...

Parerea mea e ca cei din Apache sunte cei mai increzuti oameni care i-am vazut .. e si greu sa bati niste noobi care n-au facut altceva decat sa se apere .. felicitati ca ati batut niste noobi, ce sa zic, mari jucatori de travian sunt aia care se lauda ca au batut niste noobi care nu au facut altceva decat sa se apare .. trebuie sa fii cu adevarat bun sa faci asta ce sa zic .. sa te lauzi peste tot asa cum fac cei din Apache mi se pare o lipsa de bun simt .. dar in fine ce sa te astepti, atat ii duce capu .. modestia e o virtute si nu e pentru toti ..

Anonim spunea...

da si pe s2 am batut tot niste noobi aici am batut tot niste noobi
tu ce ai batut inafar de cuie in gard?
sti cum e melodia aia "am cu ce ma lauda" "am cu ce ba "

Anonim spunea...

Senzatie are o inteligenta nativa evidenta, se vede cu ochiul liber

Anonim spunea...

senzatie face senzatie :)))
chestia e alta, ce problema ai tu cu servarul asta
cat despre noobi nu au fost chiar noobi au fost mai putin uniti ca noi, marele dezavantaj al lor a fost ca noi am avut niste lideri care merita toata berea din lume dar cine face cinste ?:))))eu dau primul rand care se aboneaza la al doilea ?

BU spunea...

eu pe al doilea ;)

Chelu897 spunea...

Eu intercalez cu o tura de tarie ;)

P.S.: pt noobi,don't worry, vine acuma cutremuru', prietenii stiu de ce

Anonim spunea...

Nu stiu ce a fost pe s2 dar cand ma uit prin clasamete imi dau seama ce e cu serveru asta .. nu trebuie sa fii f istet sa te prinzi ca serveru s-a desfasurat doar intr-o directie .. cum ziceam, modestia e o virtute si nu e pentru toti ..

Tequila Warrior spunea...

Pai si oare nu ti-a trecut cumva prin cap ideea ca e meritul nostru ca s-a desfasurat astfel serverul ?!?

Sa fie atat de greu ? Sau tu nu faci altceva decat sa ne jignesti partenerii de joc ?!? In orice joc exista un castigator ... asta nu face ca cel ce nu a castigat sa fie mai putin meritoriu ... dar poate tu ai ratat pilda lui Isus cand s-a adresat multimii care arunca cu pietre in Maria Magdalena ?
"Sa ridice piatra primul cel care se crede fara de greseala si acela sa arunce"

Anonim spunea...

Eu vorbeam de modestie .. pacat ca n-ai prins ideea ..

Anonim spunea...

noobi, anonimi...nimik interesant :) in fine...felicitari celor din NL...au scos si ei ceva armate la rampa :) felicitari top_gun, armata destul de reushita...am vazut ca il laudau nishte NL-isti ca a avut cea mai mare armata...adevarat, pana acum asa e, dar inca nu s-a terminat serverul, sper sa vedem si alte armate de genul lui in NL :) ca apache si eagles au sigur :P

Anonim spunea...

Mult prea multe armate pe silvie...

Ori aveti inca multe multe armate mult mai mari, ori sunt prea noobi :D

In cam 10 zile ne vom dea seama....

Anonim spunea...

In mare armate slabe mai putin top_gun care nici el nu s-a prea obosit cu artileria...

Anonim spunea...

salut,nu mai conteaza ca au fost 3k sau ca erau 10k, important este ca si-au facut datoria in conditiile existente:)
daca as mai juca un server cateogic structura armatei ar fi alta,asa ca nu e vorba de "oboseala"

Anonim spunea...

Eu sunt de acord ca ai lovit bine dar te/se ridica in slavi cineva mai sus cand nu prea avea de ce.

Catapultele si/sau berbecii incepi sa-i faci inainte sa te apuci de clean cu minim 2 luni daca vrei sa strangi pt un def de ww serios altfel e ca si cum ai avea multi muschi si p*** mica :)

Anonim spunea...

eu una nu mi-am laudat niciodata armata, dimpotriva am spus ca lipsa de experienta si-a spus cuvantul in structura si dimensiunea armatei, fanezu poate sa confirme :)
ps: ce bine ca nu sunt barbat, m-as simti ofensat la faza cu p*** :))

Anonim spunea...

:)) era comparatie nu atac la persoana

Anonim spunea...

au mai fost 2 ww-uri daramate.. pogu si il fenomeno .. vrem si noi sa vedem rapoarte.. :(

Anonim spunea...

ah nu, retrag ce am spus.. doar la pogu. nu vazusem ca ww lu il fenomeno a fost a lui laza ..