sâmbătă, 7 martie 2009

Baba Novac 04.03.09

Si valul de atacuri pe Baba Novac:




















Concluzia finala este:

Lanuri de grau + adunare + targ + primarie + granare => crop death

De ce am distrus adunarea? Avand in vedere ca satul este in crop death si avea intre 50 si 100 de atacuri pe drum nu putea sa vada cine il ataca si pentru ca armata murea de foame ca nu mai are granare sa tina crop-ul, nu putea nici sa trimita trupele acasa.

Draky, nu mai rade de actiune ca nu ai priceput eleganta cu care a fost executat WW-ul.


In rest felicitari tuturor!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Lemonshark, nu am ras de actiune. Am spus doar ca v-ati inteles cu baba novac. El ar fi atacat pe irefutabil si voi ii lasati ww in picioare. Din pacate au fost useri din aliantele lui baba care s-au laudat cu ce au pactul pe care l au reusit cu Apache.

Anonim spunea...

Incorect Mata Hari a ro-travianului, macar spionajele fa-le cu cap daca de restul nu esti in stare. Oferta Apache a fost "daca nu ne atacati, nu va cucerim ww-ul".

Palincutza spunea...

Eu nu bag suspiciunile la mijloc :)..eu atata stiu ca ww na fost coborat deoarece acel WW avea numele a doi jucatri caure au murit in decusrul acestui sv si din respectr am zis sa lasam acel ww in picioare!