duminică, 1 martie 2009

Draky 01.03.09

Nu cred ca mai necesita nici un comentariu urmatoarele atacuri:



































Felicitari tuturor :)

51 de comentarii:

l-g spunea...

incredibil ce ati realizat ,dar am un regret ca nu am apucat sa joc alaturi de voi si acest server la fel cum am facut pe s2 in Ares.inca o data felicitari celor care au atacat ,dar si celor care au facut planul si au avut puterea sa se gandeasca ca un ww se poate fura,ati adus atacurile de pe travian la un alt nivel ,unul pe care nush cine il va mai realiza in viitorul apropiat.Felicitari pentru victoria clara si fara drept de apel,insa sa ii fac pe plac lui geo zic si eu :"It is not over until the fat lady sings"
ps:dak va mai bagati pe undeva sa imi dati de veste :P

Anonim spunea...

super treaba baieti!
felicitari!

BU spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
BU spunea...

prima cucerire de WW a fost facuta de cei din Eagles :)

Anonim spunea...

bravo voua
cu asa trupe de atac cred ca nici un ww de pe server nu rezista
cred ca la sfarsitul serverului veti avea toate 13 ww-uri de pe server
pacat ca nu a fost mai echilibrat

Anonim spunea...

Felicitari :)

daca era nl + apache si sw-team + eagles zic eu ca era mult mai echilibrat serverul :)

in orice caz, armate monstruoase si foarte frumoase !

felicitari inca o data !
chiar dak sunteti voi buni asa eu tot NL-ist convins sunt :))

numai bine !

Anonim spunea...

Felicitari

Palincutza spunea...

Bravo atacatorilor

Palincutza spunea...

si app tot ati batut apropoul despre armatele peste 100k infanterie;mno acuma leati vazut ...dar stati linistiti ca mai sunt de toate pentru toti ...nus singurele...

Anonim spunea...

nici nu ne gandeam ca veti da cu toate armatele doar pe draky.. :)

Andrei Ratiu spunea...

fratilor.... jos palaria :)

complimente pentru armate si planul de atac

LoLoi

Draky spunea...

"ati adus travianul la un alt nivel"
intr`adevar, cand primele 6 aliante sunt de o parte a baricadei, acest lucru e posibil :)

Frumoase atacuri :)

Din pacate, rusine pentru cei care joaca cu spioni, pentru cei care nu pot ataca altfel decat daca stiu exact unde ataca. Nu imi spuneti ca spionajul e o arta, e doar lipsa de fair play.

Draky

Anonim spunea...

@ draky

Daca ai stii tu sa pierzi onorabil ...
in fine
Felicitari Apache!

Chelu897 spunea...

Propun amicilor din Imperio un leit-motif "Pierdut WW, il declar nul" :D
Culmea e ca 3 armate au dat in gol. Propun sa mai radem cateva capitale.

Anonim spunea...

@ Draky - e frustrant sa joci cu zeci de mii de gold tot serverul, cu tot suportul posibil din partea echipei Travian, si sa fii mascarit in ultimu hal. Cum ti-au luat Apache-ul minunea concureaza cu clip-ul de pe iutub ;) Ai fost, esti si vei ramane un frustrat. Felicitari Apache (Ares) pentru ce ati realizat. Nu trebuie sa fii mare jucator sa-ti dai seama de valoarea echipei in sine. E vb doar de caracter.

Take it to the next level (era o reclama de la Nike) e valabil si pt WW ;))

Draky spunea...

Pandele,
ceea ce am spus despre spioni a fost facut public pe forumul nostru.
Tai pan a recunoscut ca avea id pe forumul nostru.
de ce spui ca nu stiu sa pierd? Am felicitat atacatorii, am spus doar ca nu a fost mare lucru pentru voi sa faceti asa ceva.
Cat despre echipa Travian, MHii sunt la voi in alianta, nu la noi.

zozozo spunea...

@Draky

Stiam ca va fi dus la 0 WW-ul tau, dar nu am intuit ca va fi si cucerit. Trebuie sa recunosti meritul lui fanezu care a stat ore in sir ca sa organizeze actiunea (la fel ca multe altele pe acest server) si a atacatorilor care au adunat armate un server intreg. Ai pierdut acum si daca crezi ca esti in stare de mai multe ai alte servere la dispozitie unde poti sa-ti dovedesti calitatile.
Cat despre spioni - este intradevar o arta. Si sunt sigur ca daca ai putea, ai folosi-o in favoarea aliantei din care faci parte.

Felicitari Apache si succes celor din Impeio pe serverele viitoare.

Anonim spunea...

@draky:

se pare ca parerea pe care am avut-o despre tine se confirma. habar nu ai sa pierzi.

crezi tu ca nu a fost mare lucru sa facem asa ceva? adevaru e ca nu e mare lucru sa faci un cont pe forum cu un user id luat la intamplare de pe forum, si sa vezi ca ti-l activeaza aia...

dar faptul ca zici ca nu e mare lucru sa faci atatea hammere este o dovada clara ca habar nu ai jocul. de altfel, am vazut asta inca de cand te-am zburat de pe locul 1.

si vad ca o tot dati inainte ca primele 6 aliante de-o parte a baricadei. adica noi suntem de vina ca voi nu stiti sa jucati?

mai bine ti-ai aduce aminte ca atunci cand am facut noi alianta cu eagles, cele 4 aliante din cele 4 cadrane erau pe primele 4 locuri, aproape una de cealalta. noi v-am zburat din top.

ati fi putut invata pe serverul asta, ca sa nu ziceti ca ati jucat degeaba, 2 lucruri: sa jucati travian si sa pierdeti. din cate vad, nu ati invatat niciuna...

Anonim spunea...

Felicitari atacatorilor!

Mie mi-e mila de tabak ca a atacat de la marginea hartii si acum trebuie sa mai stea cateva zile pana se intoarce armata acasa :))

SirM0rphius spunea...

Felicitari Apache si Eagles. Impreuna am dat dovada ca nimeni si nimic nu ne poate sta in cale !

A fost o adevarata placere sa mai joc inca un server impreuna cu voi ! :)

Anonim spunea...

Am scris la noi pe forum , am sa scriu si aici ....

Foarte frumos ce ati facut ieri ! Ma bucur ca am putut "asista" la asemenea actiune !Nu cred ca v-a fost deloc usor sa creati atata armata ... dar a meritat "efortul" zic eu :)

FELICITARI atacatorilor , felicitari aparatorilor ! :)

Jos palaria APACHE & EAGLES ! Ne-ati aratat cum se joaca travian "de-adevaratelea" !


Multa bafta pe mai departe !


Felicitari !
Sidonia :)

tabak spunea...

"Mie mi-e mila de tabak ca a atacat de la marginea hartii si acum trebuie sa mai stea cateva zile pana se intoarce armata acasa :))"

Mie imi e mai multa mila de cei din NL decat de mine...
Sincer cuvantul neputinta caracterizeaza cel mai bine situatia..as putea spune mult mai multe dar ma rezum doar la 2 cuvinte care cred ca sunt esentiale:

NO COMMENT!

Anonim spunea...

WarGod si Commodus ... voi puteti organiza asa ceva?

Tequila Warrior spunea...

As zice ca mai multa cumpatare in declaratii ar fi de dorit de ambele parti ... eu unu marturisec ca nu gasesc ca fiind foarte buna prestatia noastra insa cred ca avem circumstante atenuante ... jocul practicat de partea vestica a hartii nu a fost in masura sa ne stimuleze sa ne imbunatatim prestatia.

Vreau sa atrag atentia in special membrilor Apache ca se poate si mult mai bine ... sunt multe de imbunatatit la jocul nostru dar mai ales la capitolele:

- altruism si punerea Binelui Aliantei pe un plan superior binelui contului personal si scopurilor personale sau de grup

- maturizare personala si renuntarea la pozitia de forta in dialogul, comunicarea cu ceilalti(fie ei aliati sau adversari)

- atitudine: respectul fata de alti playeri, modestia, cumpatarea si nu in ultimul rand intelegerea faptului ca travianul este un joc iar cea mai potrivita atitudine aici ar trebui sa fie RELAXAREA !!!

- invatarea jocului ... nu stiu ce este in alte aliante dar la noi sunt inca foarte multi cu mari lacune in ceea ce priveste stiinta jocului.

Ar mai fi multe de spus dar important este ca desi nu suntem perfecti am reusit sa creem o comunitate Apache in care fiecare din noi am reusit sa ne petrecem intr-un mod placut timpul liber si in plus am avut parte si de cireasa de pe tort ... suntem mai buni la acest joc, ne-am dominat clar adversarul !

un batran indian,
Tequila

pupitza spunea...

Interesant ar fi de vazut, daca un jucator poate avea 2 WW-uri pe cont. Asta chiar nu s-a incercat sau nu am eu cunostinta despre acest fapt.

Anonim spunea...

erau si omuletii mei printre cei care au murit aparand ww
oricum frumos atac .... dur
nu am mai vazut asa ceva
NL till end

Anonim spunea...

@Tai Pan: Cand Apache si Eagles s-au unit, intradevar, toate cele 4 cadrane aveau cate o alianta in top 4 dar ai uitat sa mentionezi ca primele 2 locuri apartineau lui Apache si Eagles .. si locurile 3 si 4 erau in conflict deschis. Un lucru care zic eu e important si e trecut cu vederea, si anume ca intre Nord Vest si Sud Vest nu au existat relatii bune, decat f tarziu in joc. Ati stiut sa profitati de acest lucru si evident ca e meritul vostru, dar serverul in mare a fost f dezechilibrat tocami din acest motiv, Estul a fost unit si a avut acelasi scop, in timp ce Vestul nu a fost unit, decat f tarziu in joc. In plus, ca sa fie lucrurile si mai "rele" pentru vest: in Sud-Vest au fost conflicte o f buna parte din server si f tarziu s-a creat o unitate acolo .. iar in Nord au fost f multe conflicte interne pt ca a fost f multa liberatate si o lipsa acuta de lideri. Ceea ce s-a intamplat si ceea ce se intampla e o consecinta logica a acestor lucruri ;)

Oricum, felicitari pt ce ati realizat, cred ca e o premiera pt serverele romanesti si nu stiu daca o sa mai faca cineva asa ceva pe viitor :P

Nu stiu daca as fi putut face asa ceva, dar cu siguranta puteam face mai multe daca avem mai mult timp la dispozitie pt travian ..

Cu respect,
WarGod

Anonim spunea...

@ WarGod

Nu uita ca in sud-est a fost un conflict la fel de mare (de altfel inca mai sunt oameni acolo care au ramas cu probleme nerezolvate de pe vremea aia).

A sti sa-ti recrutezi oamenii si sa-i tii sub control este un talent, de aceea nu inteleg sa fim noi acuzati pentru ca voi nu ati reusit sa faceti acest lucru si noi da.

Anonim spunea...

Tai, nu va acuza nimeni de nimic. Eu doar va felicit pt ce ati facut pe serveru asta ;)

Ati stiut sa va dominati cadranu si sa va tineti oameni sub control, din pacate in NL cel putin nu s-a putut, au fost prea multe scandaluri interne care au destabilizat alianta .. in mare parte pot spune ca a fost vina mea ca am fost prea iertator dar din pacate oameni cu experienta nu prea au fost, in nici un caz de calibrul vostru, iar cei care au fost nu s-au implicat destul de mult .. diferenta a fost pur si simplu prea mare, la orice capitol.

Anonim spunea...

WarGod,

ai fost si esti un lider slab, fara personalitate si stil. Nu ai avut puterea sa faci nimic, ai ales cei mai slabi oameni posibili ca si colaboratori, iar toate astea sau resimitit mai tarziu.

membru fondator NL

Tequila Warrior spunea...

Eu cred ca principiu ca in primul rand trebuie sa cautam sa vedem ce am facut si ce nu am facut noi insine si mai apoi sa comentam ce anume au facut sau n-au facut ceilalti.
Din acest motiv ma vad nevoit sa le atrag atentia tuturor celor din fostul NL ce arunca acum cu pietre in liderii proprii precum Wargod, Draky sau mai stiu eu cine altcineva, ca poarta o raspundere la fel de mare ca si acestia ... consider ca nu este fair play sa fie NUMAI ei gasiti tapi ispasitori pt insucesul unei intregi aliante ... Eu unu resimt fiecare greseala pe care o face un membru Apache, fie ea de joc , fie de atitudine sau educatie, ca fiind propria mea greseala dar in schimb atunci cand este vorba despre merite stiu la fel de bine ca ele apartin intregii aliante, cu bune si cu rele si nu doar conducerii ... playerii Apache nu sunt nici ei egali intre ei insa au reusit sa formeze impreuna o entitate ...APACHE !

Tequila

Anonim spunea...

Merci de urare dar daca nu stiai, eu nu mai sunt si n-am mai fost lider in NL de f f mult timp ;)

Tequila Warrior spunea...

Pai asta spun si eu Anonim ... nu mai aruncati cu pietre in lideri vostri ... intrebati-va ce ati facut voi insiva !

Anonim spunea...

Pai sti cum e, cand lucrurile merg bine atunci echipa e de vina .. cand merg prost, doar liderii is de vina :))

@membru fondator NL: tu vorbesti care ai dat delete abia cand serveru era la inceput .. tu si alalt istet m-ati chemat la voi in NL apoi ati dat delete amandoi si m-ati lasat singur .. ce sa mai zic, la final multi viteji se arata si tu esti unu din ei .. evident ca viteji care dau vina pe altii :))

fanezu spunea...

vad ca nimeni cu comenteaza atacurile in sine...

o s-o fac eu, in incercarea de a arata cum a fost gandita actiunea.

intai au fost daramate granarele (5 extinse, granare normale nu au fost gasite). armata lui Xmen era prea frumoasa sa nu dea direct in minune :)

dupa o pauza de vreo 2 ore, in care (estimam noi) au murit cam 40k trupe de foame - pare putin, dar buni si aia, au intrat in schema echipa a 2-a care a curatat tot.

crapistu a lasat catapultele acasa, retrasese prea tarziu. am decis ca-i mai bine sa nu ne riscam, si sa-l bagam in lupta, chiar si fara catapulte, decat sa nu rupem tot defensul.
normal, dupa atac, imi pare rau ca nu l-am tinut ptr o alta actiune, vazand ce s-a intamplat. dar atunci nu puteam decat estima defensiva si prefer sa supraestimez adversarul, decat sa-l subapreciez.

in rest, toate bune

Anonim spunea...

Da m-ai lasat cu catapultele acasa:(((
Da nu-i nimic mai dam intr-un ww...ii rog pe aliati sa se opreasca vreo 10-15 zile sa mai fac ceva armata si atacam:))

Crapistu spunea...

Eu inca mai cred ca baietii au armate sa stiti...ar fi imposibil sa nu aiba..
Spuneti bloggeri imperieni mai aveti sau nu mai aveti??

P.S. Fiti sinceri:))

Anonim spunea...

Probabil mai are fiecare cate 500 de maciucari :P

Anonim spunea...

usor crapistule ca nu s-a terminat serveru`. or sa mai vina :)

Draky spunea...

fanezu,

Actiunea a fost frumoasa. Am stat pe parcursul acelor doua ore pe faza crezand ca va trebui sa trimit resurse de pe satele de suport, a fost nevoie o singura data.
am ramas cu 50k granare, iar transporturi veneau multe, deci nu au murit atatea trupe.
In timpul ala am avut timp sa mai fac hambare, vila si un granar normal la level 3 sau 4.
Daca nu ati fi stiut ca treceti, timpul ala era pretios pentru voi. Dar cum ati stiu ca treceti nu a contat ce mai fac eu, pt ca valurile de catas de la Putin au distrus ce mai era.
Intrebare: ati dat doar pe vila sau si pe vila si pe palat?

Anonim spunea...

Felicitari atacatorilor si... aparatorilor, pe voi n-am de ce sa va felicit...nici macar nu stiti sa pierdeti. Tot aruncati cu capra moarta de la unu' la altu'. IN SPECIAL VREAU SA II FELICIT PE FANEZU&CO PENTRU NENUMARATELE LOR PLANURI DE ATAC :) FELICITARI si liderilor Locali pentru ca ne-au suportat un server intreg si au tot tras de noi sa ne impulsioneze...si Zozozo baga mare ca mai ai putin si ajungi la Bucuresti cu lvlu la WW :D

Crapistu spunea...

@frost
Is usor stai linistiti:))
Deci sa inteleg ca mai aveti....

Anonim spunea...

treci de suta crapistule ?:))

hai sa lasam offtopicu si sa asteptam sa ajunga armatele :))

aa da, sa zic si eu ceva despre armatele voastre. cred ca am mai zis mai sus da nu cont :))

frumoase, nam ce zice, numai ca pe viitoru s6 iti bat recordu, XMEN :))

Anonim spunea...

prevad ca toate cele 13 ww-uri or sa fie la 0 :))

eu zic sa va atacati intre voi. ar fi misto :D

Anonim spunea...

care ma lasa sa ii iau si eu capitala acum pe sfarsit de server ?:))

am 3 capetenii care hiberneaza cam de 2 luni :))





... chiar ma distrez singur aici =))

vorbesc singur :))

Crapistu spunea...

s-ar putea sa trebuiasca sa bati mai mult decat pe XMEN:)))
si eu prevad toate ww-urile la 0:) ale voastre:)))

Anonim spunea...

ehh..ce mai zici frost? merge treaba? :)

spectatorul :)

Anonim spunea...

ooo nenea spectator :D


buna seara domn`le :D


merge merge. uite vreau sa-i iau capitala lu sda. sau nush.. cred ca o iau pe a lu crapistu :))

Anonim spunea...

Mnoah, puneti azi rapoartele pe baba novac si chiochips ?

Anonim spunea...

Puteti spune ce vreti... gustul pe care-l am pe limba e unul amar: a fost un blat mai nasol ca ala al ligii lui Mitica. Daca s-ar uni (Apache) NATO cu aliatii Rusiei si cu Rusia insasi (Eagles), ce sanse ar mai avea celelalte tari? Nu ar fi tot un blat? Victoria aliantelor ar fi predictibila, lipsita de valoare si de glorie.

Sunt un jucator marunt, si stiu ca veti sari cu gura ca sa tac naibii, ca nu stiu cu ce se mananca jocul. Asa o fi. Sau ca nu stiu sa pierd. Dar ce conteaza pentru mine e faptul ca Shaikan si Catalin 969 au fost rasi de pe harta. Asta e WW-ul meu, la care am pus si eu umarul.

In rest... felicitari pentru ca ati organizat ditamai serverul si ca ati comunicat intre voi mai bine, presupun pe baza rezultatelor, ca orice alta alianta de pe server. Daca ati jucat si curat, fara boti si add-on-uri de travian, respectul meu este cu atat mai mare.

Sanatate si la mai multe;)

Anonim spunea...

hai lemon cu rapoartele de pe chio, baba si zozozo pliiz :D